Sound Art Inkubator 2017
grupna izložba i performansi
Otvorenje izložbe i performansi: ponedjeljak, 12.6.2017. u 20:00 h @ velika i mala dvorana Pogona Jedinstvo, Trnjanski nasip bb, Zagreb
Izložba je otvorena 13. i 14.6.2017. od 17:00 do 20:00 h.
Ulaz besplatan.
Eksperiment, istraživanje i hibridne forme – peti Sound A...više
grupna izložba i performansi
Otvorenje izložbe i performansi: ponedjeljak, 12.6.2017. u 20:00 h @ velika i mala dvorana Pogona Jedinstvo, Trnjanski nasip bb, Zagreb
Izložba je otvorena 13. i 14.6.2017. od 17:00 do 20:00 h.
Ulaz besplatan.
Eksperiment, istraživanje i hibridne forme – peti Sound Art Inkubator u Galeriji Močvara
Peta po redu grupna izložba projekta Sound Art Inkubator u velikoj i maloj dvorani Pogona Jedinstvo u Zagrebu publici i ove godine predstavlja mlade i neafirmirane umjetnike koji u svom radu istražuju zvuk kao umjetnički medij. Pokrenut u sklopu programa Galerije Močvara, Sound Art Inkubator je produkcijska platforma koja svake godine objavljuje natječajni poziv za umjetnike koji se bave zvukom, nakon čega se odabrani radovi produciraju i prezentiraju. Eksperiment, istraživanje zvuka i hibridne umjetničke forme ponovo su u fokusu grupne izložbe i performansa kojima se predstavljaju nove produkcije i ko-produkcije ostvarene kroz ovogodišnji Sound Art Inkubator.
Devet autora i osam umjetničkih projekata pokazuju široki spektar tema i formata kojima ova umjetnička scena promišlja zvuk, od intimnijih crtica iz svakodnevnice, do istraživanja medija i tehnologije reprodukcije zvuka. Melodioznost i buka svakodnevnog života provlače se kao tema u radovima Ane Sladetić i Jasona Mulhausena, kao i interaktivnoj instalaciji kolektiva Beat Busters (Damjan Blažun & Filip Borelli). Tin Dožić i Hrvoje Spudić u svojim se instalacijama bave svojstvima medija i intervencijama u metode snimanja i reproduciranja zvuka, dok se Hrvoje Pelicarić i Marijo Franić bave odnosima i utjecajima između fizičkog tijela, prostora, ljudske percepcije i zvuka. Na samom otvorenju izložbe, Andrija Santro okuplja Zbor delayeva – šest izvođača koji u zajedničkom performansu audio efektima manipuliraju zvukom u vremenu, i vremenom u zvuku.
Sound Art Inkubator 2017. publici ponovo donosi maleni presjek mlade umjetničke scene koja u radu uzima zvuk kao motiv, inspiraciju, sredstvo izražavanja i temu – ekspresni sneak peek u ono što nam donosi budućnost domaće novomedijske umjetnosti.
Jason Mulhausen
JASON MULHAUSEN, student Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, na Odsjeku za animirani film i nove medije. Dolazi iz Sjedinjenih Američkih Država i radi u području vizualnih umjetnosti, kazališta i dizajna.
kontakt: jason.mulhausen@gmail.com
Razmišljanje na glas, zvučna instalacija koja daje prednost mikro zvučnim krajolicima koji se događaju u našim računalima. Unutrašnje komponente opremljene su elektromagnetskim i zvučnim senzorima kako bi se pojačali procesi koji su posve utišani ili jedva čujni. Računalne komponente proizvode distinktivne ritmove i zvukove, a svaki od njih posjeduje vlastiti glas.
Beat Busters (Damjan Blažun & Filip Borelli)
DAMJAN BLAŽUN, glazbeni producent, multi-instrumentalist, tekstopisac i audio-inženjer. U posljednjih deset godina radio je s Chui, The Frajle, Kandžija i Gole žene, Kristijanom Rahimovskim, Tenom Novak, Žen i drugim glazbenicima. Rad na filmovima i reklamama kao autor, foley artist, inženjer i skladatelj omogućilo mu je da se predstavi na Pula Film Festivalu, Festivalu kratkog filma Zagreb, Zagreb Film Festivalu i drugim festivalima. Proteklih godina radio je na Radio Studentu u Zagrebu kao radijski voditelj, DJ i producent radijske emisije sa živom glazbom. Trenutno djeluje u Mimika Orkestru, vlastitom autorskom projektu Blackprint, hrvatsko-slovenskom bendu On, slovenskom sastavu Person from Porlock, te u Vibra Studiju, MIMO, Vibrabox-u i Indirekt festivalu. Završio je glazbenu produkciju na SAE institutu.
kontakt: beat-busters.com | dam.blazun@gmail.com
FILIP BORELLI, autor svjetlosno-glazbenih koncepata iz Zagreba, gdje je završio Ekonomski fakultet. Od 2009. godine djeluje kroz performanse, fotografiju, glazbenu i video produkciju. Kao član Beat Busters skupine sudjeluje u izvedbi interaktivnih i edukativnih sadržaja u svrhu približavanja primjene tehnologije u umjetničke svrhe.
kontakt: beat-busters.com | borellifilip@gmail.com
Beat Busters XYZ, interaktivna audio-vizualna instalacija koja publici želi ukazati na melodioznost okoline, odnosno melodioznost ljudskih koraka. Pod po kojem ljudi hodaju ponekad se doima bezličnim i monokromatskim. Međutim, zvukovi cipela koje mogu biti od različitih materijala daju određenu melodiju i ritam koje često ne primjećujemo. Ovaj projekt publici ukazuje na to da čak i njihov hod može stvoriti glazbu. Beat Busters XYZ instalaciju može koristiti jedna ili više osoba, prilikom čega se može stvoriti i relaksirajući, ali i kaotični ambijent, ovisno o površinama po kojima se hoda, ali i samom ponašanju publike.
Ana Sladetić
ANA SLADETIĆ (Vukovar, 1985.), diplomirala 2009. na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, na Grafičkom odsjeku, gdje je i doktorirala 2016. godine. Sudjelovala je na preko 105 grupnih, te 11 samostalnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu, uključujući izložbe u Londonu, New Yorku, Irskoj, Južnoj Koreji, Kini i Njemačkoj. Primila je nekoliko nagrada za svoj rad i održala je više javnih predavanja i radionica u suradnji s domaćim i stranim kulturnim, muzejskim i galerijskim institucijama. Od 2011. asistentica je iz umjetničkog područja, umjetničko polje likovne umjetnosti, umjetnička grana grafika na Umjetničkoj akademiji u Osijeku. Živi i radi u Samoboru.
kontakt: anasladetic.com | anasladetic@gmail.com
Soundscapes – Impulses, zvučna instalacija koja predstavlja zvuk crteža. Suprotno radovima koji su kontrolirani iz psihičkog podražaja iz okoline, Anu Sladetić zanimaju fizički podražaji koji čovjeka okružuju te na koji način nesvjesno utječu na njega. Impulsi iz 2013. godine su radovi nastali u nemogućnosti kontrole linije u vožnji autobusom na putu prema poslu (4 sata iz Zagreba do Osijeka i natrag). Umjetnica je prepustila okolini da kontrolira crtež koji nastaje na papiru te koristila tijelo – ruku kao filter i prenositelj podražaja. Dobivene su istrzane i nekontrolirane linije. Okolina (u ovom slučaju vožnja autobusom – prostor u pokretu) svojim vibracijama djeluje na čovjeka na određen način, a snimanjem tih nesvjesnih trzaja otkrila se zanimljiva estetika crteža i oblika. Pomoću ručnog skenera, koji crtež pretvara u zvuk, na izložbi se predstavlja kako zvuče takvi crteži. Paralelnim odnosom zvukova iz autobusa, nastajanja crteža na papiru, te ponovnim prenošenjem crteža u zvuk, stvaraju se zanimljivi prijelazi vanjskog i unutarnjeg.
Tin Dožić
TIN DOŽIĆ (Rijeka, 1989.), završio studij psihologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu te diplomski studij na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, smjer Novi mediji. U svojoj praksi polazi od medija zvuka, a bavi se terenskim snimanjem, radiom i eksperimentalnom glazbom. Izlagao je i nastupao na raznim platformama u Hrvatskoj i inozemstvu, samostalno i u kolaborativnim projektima (Izlog suvremenog zvuka, MIMO, Sine Linea, Sound Art Inkubator, Device_art).
kontakt: tindozic@gmail.com
Mikroeteri, rad koji se temelji na odnosu između elemenata preuzetih iz elektroničkog otpada i radijskih prijemnika. Umjetnika zanima ponovno oživljavanje komponenti kao što su stari elektromotori i ispravljači struje. Njihov rad odašilje svojevrstan signal koji ometa ispravno funkcioniranje radijskih prijemnika i možemo ga čuti umjesto originalnog sadržaja AM radija. Na taj se način stvara mreža sitnih emisija, od kojih je svaka posvećena jednom elektroničkom elementu i upisana direktno u radijske prijemnike.
Marijo Franić
MARIJO FRANIĆ (Zagreb, 1982.), dugi niz godina bavi se glazbenom produkcijom i glazbom, te dizajnom, ilustracijom, videom, istraživanjem novih tehnologija i ljudskom interakcijom. Zadnjih sedam godina radi kao dizajner, umjetnički direktor, ilustrator, samostalno i u agencijama.
kontakt: mario.franic@gmail.com
O, interaktivna instalacija koja uspostavlja parametre za su-nastajanje oblika zvuka kao bio-sintetičkog mosta. Autor koristi frekvenciju osobe i njenog “zadanog okvira” za motiv transfiguracije i evoluciju kroz percepciju – koristi nas same kao obrasce u prikazu samog zvuka. Putem unutarnjih “fleksibilnosti” pokreću se i odgovori na različita pitanja i daju parametri oblicima zvuka koji ispostavljaju trenutni zapis subjekta posredstvom kojeg se ovo komponiranje ostvaruje. Koordinacija ovog sustava uključuje sve akumulirano u svijesti subjekta i iza nje kao algoritma zbivanja nastalog zvuka i njegove pojave – otiska osobne volje u kriptiranom zapisu koji sad živi kroz percepciju fizike i boje tona. Tako kreiranom vibracijskom fontu ovaj ciklički sustav prati i nastavlja stvarati čitav niz fizikalno-akustičkih fenomena. Reproducira se i stimulira vlastiti ton generiran ovim rasterom samog bića prenesenog u interaktivni refleks ovisan o poziciji i stanju posjetitelja u izložbenom prostoru. Glazbu koja nastaje stvaraju dva glazbenika – svjesni i nesvjesni pol matrice svakog ovdje prisutnog. Glazba poput kamere ovdje zapisuje i prenosi supostojanje ovih dviju naizgled odvojenih istovremenosti koje sad, poput nekog novog-starog vokabulara, naglašavaju i definiraju ovakvo percipiranu realnost. Postajemo svjesni i postajemo dijelom mnogih slojeva različitih frekvencija koje povezuju i grade oblik novog tijela kao jedinog stvarno autentičnog instrumenta i sastavnice u komponiranju ovog zvuka. Koristi se kompletna psihološka prisutnost kao introspektivna ''ekstenzija'' za zvučni materijal, u cilju definiranja i stvaranja arhitekture zvuka. Temelj je u najneposrednijoj i najprisnijoj “kolaboraciji” između biosa posjetitelja koji svojim već zadanim nabojem stvara jasan emocionalni odjek na ovoj matrici glazbe u odrazu.
Iz teksta Mire Župe
Hrvoje Spudić
HRVOJE SPUDIĆ, diplomirao 2015. na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Izvan polja arhitekture bavi se istraživanjem tehnike i tehnologije fotografije. Vodi niz radionica u Zagrebu i Dublinu (DIY primitive photography, Cijanotipija, DIY stereoskopija). Od 2012. djeluje u dvojcu This Town Needs Posters u kojem se bavi izradom plakata DIY tiskarskim tehnikama sa Svenom Sorićem. Na festivalu Mjestimice svjetlo 2015. s Ana-Marijom Petričević i Tinom Dožićem ostvaruje audio-vizualnu instalaciju "prozor".
kontakt: hrvojespudic@gmail.com
Analiza svjetla, audio-vizualna instalacija koja istražuje zvučnu sliku 16mm filma koji kao medij ima mogućnost nositi dvije vrste zapisa – sliku i zvuk. No kako je analogni film osjetljiv samo na svjetlo, oba zapisa moraju biti zapisana optički. Zbog tog tehnološkog ograničenja, snimanjem zvuka na filmsku vrpcu titranje zvučnog vala prevodi se u titranje svjetla. Tako je zvuk moguće koristiti kao sredstvo za analizu svojstava svjetla. Kao alat za analizu korišten je 16mm filmski projektor modificiran tako da je njegova funkcija izvrnuta: neosvijetljeni film pušta se kroz njega, a lampa projektora modulirana zvučnim signalom osvjetljuje film. Zvuk i slika se na taj način istovremeno snimaju na filmsku vrpcu. Isti projektor vraćen u prvotno stanje koristi se za reprodukciju snimljenog filma. Koristeći optičke filtere svjetlo se analizira, a rezultat je moguće čuti kroz zvučni signal.
Instalacija je realizirana uz podršku Klubvizije SC.
Hrvoje Pelicarić
HRVOJE PELICARIĆ (Split, 1974.), diplomirao ton na SAE Institutu u Nizozemskoj 2002. godine, te Film i video na Umjetničkoj akademiji u Splitu 2013. Trenutno je polaznik druge godine diplomskog studija na istoj akademiji, smjer Medijska umjetnost. Bavi se oblikovanjem zvuka. Izlagao je na nekoliko skupnih i jednoj samostalnoj izložbi, te radijskom ciklusu emisija Slika od zvuka.
kontakt: hrvoje.pelicaric@gmail.com
Smanjena točka protoka (za sferu, 8 ear-piece zvučnika i Umwelt*), osmokanalna prostorno-zvučna instalacija koja se sastoji od sfere za glavu slušatelja opremljene minijaturnim višekanalnim zvučnim sistemom. Unutrašnji okoliš konstruiran je od isključivo zvučnog materijala, reproduciranog u kontroliranim uvjetima sfere, dok su ostali podražaji svedeni na minimum. Sfera istovremeno služi kao akustična sabirnica i točka mijenjanja postojećih omjera: emocija minijaturnog zvuka je pojačana, projicirana prema unutra, smanjena u veličini, intimna. Slušatelj se nalazi u točki fokusa u kojoj su sklapanje unutrašnje slike te protok unutrašnjeg i vanjskog vremena eksponirani.
(*Umwelt: "self-centred world", "okoliš", "okruženje"; vanjski svijet percipiran od strane organizama koji ga nastanjuju. Organizmi mogu imati različiti Umwelt, iako žive u istom okruženju)
Andrija Santro
ANDRIJA SANTRO (Zabok, 1989.), završio Školu primijenjenih umjetnosti u Zagrebu 2008. godine. 1998. počinje svirati glasovir u osnovnoj glazbenoj školi, što mu je temelj za kasnije umjetničko stvaranje. Istraživanjem sinteze zvuka, 2004. godine glasovir zamjenjuje sintetizatorom zvuka, računalom, efektima i drugim alatima za glazbenu produkciju. Od 2008. se pridružuje raznim glazbenim kolektivima te s nekoliko istomišljenika u prostorima Autonomnog Kulturnog Centra – Medika pokreće Galeriju Jogurt koja će se kasnije pretvoriti u umjetnički projekt Antibiotik, u sklopu kojeg je izložio preko deset radova (instalacije, video, performans). Do sada je odsvirao oko 150 koncerata, s različitim bendovima i kolektivima (Bamwise, Pridjevi, I-tal Jam, Digitron) te sudjelovao u brojnim grupnih improvizacija (Culde-sac, orkestar za ubrzanu evoluciju, Nomad Jam, i dr.). Zajedno s drugim izvođačima stvorio je zvuk za animirani film Protoplazma i glazbu za dokumentarni film Ana Trg. Od 2010. počinje istraživati dizajn svjetla, te kroz vaninstitucionalno obrazovanje usavršava znanje o istom. Osvijetlio je više od 20 predstava i performansa, te brojne koncerte i festivale.
kontakt: andrija.santro@gmail.com
Zbor delayeva, zvučni performans s fokusom na repetativnu interpretaciju audio simbola. U performansu sudjeluje više izvođača koji iz jednog audio zapisa, manipuliranjem putem audio efekta (delay, echo, jeka), stvaraju svoje individualno "sjećanje" na zadani simbol i u zajedničkoj kolaboraciji nastaje "kolektivno sjećanje". Simboli nastaju nepravilnim titranjem, sačinjeni od šumova i buke. Manipulacijom se nastoji stvoriti harmonično titranje – ton. Tim tonovima, nastalim mijenjanjem frekvencije izvora zvuka, njihovom repeticijom i modulacijom nastaje skladba. Zbor delay-eva čini 6 izvođača/ica, svatko od njih ima jedan audio efekat- delay. Prethodno zadani audio signal reproduciran i razdijeljen na 6 kanala ulazi istovremeno u svaki od uređaja gdje se ponavlja, modulira, pojačava i stišava. Obilježen zvučnim karakterom specifičnog uređaja svaki delay postaje individualan, zajedno sa svojim izvođačem. Skup tih individua čini Zbor. Zbor delayeva su: Jasmin Dasović, Igor Ivanković, Ognjen Zečević, Jadranko Kereković, Robert Martinović, Andrija Santro
IMPRESUM
Galerija Močvara, lipanj 2017.
www.mochvara.hr/galerija-mochvara, www.kontejner.org
galerija@mochvara.hr, kontejner@kontejner.org
organizatori: Udruženje za razvoj kulture “URK” + Klub Močvara & KONTEJNER | biro suvremene umjetničke prakse
koncept: KONTEJNER
kustosice Galerije Močvara: KONTEJNER | Ena Hodžić & Tereza Teklić
tehnički voditelj: Andrija Santro
dizajn: Ruta
odnosi s javnošću: Jelena Matičić & Danijel Badanjak
tisak: Tiskara Zelina
naklada: 300
medijski partneri: Transmeet.tv, Vizkultura, Kulturpunkt, Radio Student, Ziher
projekt podržavaju: Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Grad Zagreb, Zaklada “Kultura nova”
DB Indoš Kuća ekstremnog muzičkog kazališta (HR): Radiona opružne šahtofonije ‘’VAR19’’ u izvedbi Šaht Arkestra
performans
srijeda, 10.05. u 20:00 h
@ velika dvorana Pogona Jedinstvo, Trnjanski nasip bb, Zagreb
Besplatan ulaz.
Radiona opružne šahtofonije ‘’VAR19’’ u izvedbi Šaht Arkestra, suradnički umjetnički projekt zasnovan na konceptu izvođenja šahtofonskih partitura Damira Bartola Indoša. Projekt kulminira prvim per...više
performans
srijeda, 10.05. u 20:00 h
@ velika dvorana Pogona Jedinstvo, Trnjanski nasip bb, Zagreb
Besplatan ulaz.
Radiona opružne šahtofonije ‘’VAR19’’ u izvedbi Šaht Arkestra, suradnički umjetnički projekt zasnovan na konceptu izvođenja šahtofonskih partitura Damira Bartola Indoša. Projekt kulminira prvim perfomansom Šaht Arkestra – skupine izvođača šahtofonija na instrumentima šahtofonima. Šaht Arkestar je napravljen s gledišta strojeva, a ne s gledišta slušatelja; teorijski i konceptualno on izražava ideju da stvarati glazbu znači razmišljati strojno. Šahtofoni – instrumenti na kojima se izvode partiture šahtofonija – predstavljaju novi muzički instrumentarij koji odgovara na potrebu stvorenu osjećajem beskorisnosti starih koncepata i instrumenata za povijest. Šaht Arkestar također predstavlja ideju da je čitavo naše tijelo mozak, da ruke i noge imaju vlastitu lokalnu inteligenciju i da sve te lokalne inteligencije zajedno pridonose centralnoj inteligenciji. Ritam koji proizlazi iz takve konfiguracije tijela gubi svoju stabilizirajuću funkciju, dokida vrijeme i prostor, kao što su to željeli futuristi. Izvođenjem tihih i glasnih šaht-rezova te glasovnih i opružnih vibracija uvježbava se postojanje reda pomoću buke i uspostavlja gesta slušanja, pokazujući kako i buka sama može postati prepoznatljiva poruka. Za svoj prvi nastup Šaht Arkestar izvodi šahtofoniju "VAR19" strukturiranu sviješću o oštećenom mozgu kao iskustvo opažajnog mehanizma kodiranog sjećanjima, emocijama i ponašanjima, i osviještenog postojanjem unutar mreže stanja u kojem je tako nešto kao što je oštećenje mozga uopće moguće.
Damir Bartol, Tanja Vrvilo – šahtofoni, glas
Helge Hinteregger – grlena glazba
Adriana Josipović, Nikolina Majdak, Kate Marušić – šahtofoni, glas
Miro Manojlović – vibrafon, šahtofon
Damir Bartol Indoš je poznati hrvatski performer i kazališni umjetnik koji stvara eksperimentalne muzičke instrumente, zvučne skulpture Šahtofone i grafičke partiture. Sudjelovao je na raznim festivalima poput: Fringe Festival (Edinburgh), Klangarten Festival (Linz), Franklin Furnace (New York), Roskilde festival, Translacije (Piotrkow), Eurokaz (Zagreb) i dr. Stalni je suradnik Teatra &TD, kao kazališni redatelj član je Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika te je i član ULUPUHA-a u sekciji kazališne scenografije.
kontakt: indos.mi2.hr
Tanja Vrvilo, filmologinja, kustosica u području filmske umjetnosti, perfomerica i su-autorica eksperimentalnih kazališnih produkcija. Autorica je brojnih eseja i publikacija i redovito predaje u području kinematografije, vizualnih i izvedbenih umjetnosti. Kao performerica sudjelovala je u brojnim kazališnim produkcijama te surađuje i izvodi performanse s alternativnim izvedbenim skupinama i autorima, a u kontinuitetu s neo-avangardnim performerom Damirom Bartolom Indošem.
Helge Hinteregger, austrijski umjetnik fokusiran na elektroniku, sempliranje i improvizaciju te stvaranje glazbe za kazalište, video, zvučne instalacije. Tijekom 2009. započeo je projekt Grlena glazba u kojem tijekom izvedbi koristi vlasititi grkljan za stvaranje raznih zvukova. Mikrofon kojeg je sam napravio fiksiran je izvan grkljanja i pojačava zvuk. Nastali signal se kasnije transformira korz digitalne efekte igračaka. Grlo se koristi kao dodatno rezonantno tijelo.
kontakt: www.throatmusic.at | www.musicaustria.at
Adriana Josipović, autorica, izvođačica, mentor i asistent brojnih predstava i performansa u Hrvatskoj i inozemstvu. Članica kolektiva International Theater Observatory (Sergei Kovalevich, RU/FR) i laboratorija DREAMLAB (Mala Kline, SLO/BEL). Izvođačica u predstavama DB Indoša i T. Vrvilo – Kuća esktremnog muzičkog kazališta (HR), Irene Tomažin – Emanat (SLO), Jorgea Parentoma - La Guillotine (FR) i sudionica u predstavama Triko Cirkus Teatra (HR). Jedna je od osnivača umjetničke organizacije Tvorba Otvorenih Konstrukata – TOK te vanjski suradnik plesne belgijske kompanije Cie Felicette Chazerand.
Nikolina Majdak, izvođačica koja sudjeluje u mnogim kazališnim produkcijama te brojnim uličnim predstavama. Samostalno i kroz suradnju s umjetničkim organizacijama i udrugama djeluje na području nezavisne kulture, najvećim dijelom na području cirkusko-kazališne scene. Vodi radionice pokreta, te cirkuskih vještina za djecu i odrasle. Članica je Hrvatskog društva dramskih umjetnika i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika.
Kate Marušić, plesačica koja se nakon 13 godina baleta usmjerila na suvremeni ples i fizički teatar. Sudjelovala je u mnogobrojnim predstavama. Kada ne radi u kazališti, jedri i plovi morima. I obrnuto.
Miro Manojlović, diplomirao na Akademiji dramske umjetnosti, smjer filmska i TV montaža, pod mentorstvom profesora Hrvoja Turkovića. Bavi se glazbom, filmom i kazalištem. U kazalištu je kao performer i glazbenik surađivao na projektima DB Indoša, Tanje Vrvilo, Zlatka Burića, Senke Bulić, Daria Harjačeka, Rone Žulj, Ivice Buljana, Kazališta Aruša, Villa Trans Teatra. Kao glazbenik surađuje s brojnim glazbenicima na nacionalnoj i internacionalnoj improvizatorskoj sceni.
Pierre Bastien (FR): Quiet Motors
Muzički salon SC i Galerija Močvara predstavljaju:
Pierre Bastien (FR): Quiet Motors
utorak, 2. svibanj, 21:00 sati: Pierre Bastien, Franz Hautzinger & Alen Sinkauz @ Teatar &TD - polukružna dvorana, impro sessionž
više
Muzički salon SC i Galerija Močvara predstavljaju:
Pierre Bastien (FR): Quiet Motors
utorak, 2. svibanj, 21:00 sati: Pierre Bastien, Franz Hautzinger & Alen Sinkauz @ Teatar &TD - polukružna dvorana, impro sessionž
srijeda, 3. svibanj, 21:30 sati: Pierre Bastien: Quiet Motors @ Teatar &TD - polukružna dvorana, performans
Besplatan ulaz
Muzički salon SC i Galerija Močvara u sklopu petog izdanja festivala Izlog suvremenog zvuka zajedno predstavljaju francuskog umjetnika Pierra Bastiena. U polukružnoj dvorani Teatra &TD, Bastien će nastupati dva dana. Improvizacijska sesija s glazbenicima Franzom Hautzingerom i Alenom Sinkauzom održat će se u utorak, 2. svibnja u 21 sati, dok će samostalan performans ‘’Quiet Motors’’ izvesti u srijedu, 3. svibnja u 21:30 sati. Okosnica performansa ‘’Quiet Motors’’ šarena je, ritmična mašinerija čiji vizualni i auditivni elementi potpuno zaokupljaju osjetila posjetitelja. Iako naizgled jednostavne, Bastienove konstrukcije od Meccano materijala kriju kompleksnost u detaljima zaduženim za preciznost svake izvedbe. Ručno izrađeni elektromotori i papirnati instrumenti sastavni su dio mašine. Njihovi naizmjenični i nesinkronizirani pokreti postupno grade zvučnu kompoziciju jedinstvenu za svaku izvedbu. Papirnate trake lepršaju pod promjenjivim intenzitetom strujanja zraka te, dotičući membranu u nepredvidivim intervalima, stvaraju zvuk. Prema riječima Pierra Bastiena, posjetitelj postaje istraživač – slušanjem i gledanjem otkriva razne dimenzije zvuka, gotovo kao da se šeće unutar kompozicije.
Pierre Bastien, rođen 1953., je francuski umjetnik i kompozitor koji svoj rad artikulira oko delikatnih mehaničkih zvučnih skulptura inspiriranih glazbom, avangardom i književnošću. Mašine od Meccano materijala samostalno izrađuje u svom studiju. Međunarodno je priznat umjetnik koji je nastupao u mnogim svjetskim institucijama poput Barbican Centra, centra Georges Pompidou i Fondaciji Cartier, dok je zvučne instalacije izlagao u brojnim muzejima i galerijama kao što su MAST u Bologni i Muzej suvremene umjetnosti Erarta u St. Petersburgu. Njegov Rad Somwhere in the Dark dio je zbirke Stedelijk muzeja u Amsterdamu.
koprodukcija: Kultura promjene Studentski centar Zagreb, KONTEJNER | biro suvremene umjetničke prakse, Udruženje za razvoj kulture "URK" + Klub Močvara
medijski partneri Galerije Močvara: Transmeet.tv, Vizkultura, Kulturpunkt, Radio Student, Ziher
program Galerije Močvara podržavaju: Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Grad Zagreb, Zaklada “Kultura nova”